پنج شنبه 24 آبان ماه 1397  
  ورود |عضويت
  مدارک مورد نیاز جهت ساخت کانال

مدارک مورد نیاز جهت ساخت کانال یا استخر یا لوله انتقال آب

1-  درخواست کتبی

2-  بازدید از محل پروژه و تکمیل فرم های پروژه ( میزان سطح زیر کشت -  دبی کانال – تعداد زارعین و ....  )

3- تهیه طرح مطالعه شده استخر یا کانال توسط شرکتهای مجوز دار

4-  تامین اعتبار پروژه

5- اجرای پروژه در صورت تامین اعتبار

 

  راهنمای ارباب رجوع

راهنمایی ارباب رجوع

روند اجرای طرح های آبیاری تحت فشار:

1-   مدارک لازم جهت تشکیل پرونده

·       درخواست کتبی و معرفی نماینده طرح با امضاء کلیه شرکاء

·       کپی پروانه چاه

·       کپی اسناد مالکیت کلیه شرکاء

·       نامه سهم آب از شرکاء با مهر و امضاء شورا ( برای افرادی که به صورت شخصی قصد اجرای طرح دارند ولی چاه آنها به صورت شراکتی می باشد)

·       کپی شناسنامه و کارت ملی نماینده طرح

·       پوشه فایلی

2-   انتخاب یکی از شرکتهای مجاز توسط کشاورزان جهت طراحی

3-   ارسال 4 نسخه طرح مطالعه شده به واحد آب و خاک شهرستان

4-   ثبت اینترنتی طرح

5-   ارسال یک نسخه طرح به سازمان جهاد کشاورزی استان جهت بررسی و ارائه در کارگروه

6-   تأمین اعتبار طرح توسط بانک کشاورزی

7-   انتخاب یکی از شرکتهای مجری مجاز توسط کشاورزان جهت اجرای طرح

 

 

  روند انجام پروژه های تجمیع

1-     فرآیند انجام پروژه های تجمیع اراضی سامانه های نوین آبیاری

2-     الف- فرآیند های مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان فریدن

3-      در خواست متقاضی به مدیریت جهادکشاورزی شهرستان

4-       اخذ مدارک مربوط به اراضی و منبع آبی مزرعه ( اسناد مالکیت، پروانه بهره برداری چاه و.....)

5-      تکمیل فرم های مربوطه توسط شرکاء ( فرم انتخاب نماینده و مدیر بهره برداری جهت پیگیری امور و فرم های استشهاد محلی)

6-      بررسی در خواست و اخذ استعلامات مربوطه ( منابع طبیعی - اداره امور آب و ... )

7-      وکالت محضری تام الاختیار شرکاء به نماینده جهت انجام امور مربوط به طرح.

8-       تعهد محضری نماینده به جهاد کشاورزی در خصوص طرح تجمیعی بر اساس فرم تنظیم شده.

9-      تشکیل تشکل کشاورزی ( معرفی به اداره تعاون روستایی شهرستان)

10-   تکمیل فرمهای مربوطه توسط کارشناس جهاد کشاورزی 9

11-   ثبت نام در سامانه نوین آبیاری.

12-   تأیید کلیه مدارک مربوط به آب و زمین

13-   -معرفی به مدیریت آب و خاک جهت مطالعه بهمراه ارسال پرونده ( در طرحهای بالای 10 هکتار )

14-ب) فرآیند های سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان

15-    بررسی پرونده متقاضی در مدیریت آب و خاک

16-    ارسال لیست طرحها جهت طراحی به انجمن صنفی مشاوران

17-   تعیین مشاور طراح توسط انجمن صنفی مشاوران و ارسال به مدیریت آب و خاک

18-    ارسال نامه تعیین مشاور طراح به شهرستانها ( برای هر طرح، مشاور طراح، طی نامه به شهرستان اعلام می شود )

19-    انجام فرآیند طراحی ( برگزاری جلسه با متقاضیان و تنظیم صورت جلسه های مربوط، نقشه برداری، تهیه طرح، اخذ تاییدهای شهرستان)

20-   ممهور شدن طرح توسط انجمن صنفی مشاوران

21-   بررسی و کنترل طرح توسط مشاور بررسی کننده و در نهایت تایید و مهر نمودن طرح

22-   ثبت طرح در سامانه توسط مدیریت آب و خاک

23-   تعیین مبلغ بلاعوض سهم دولت و سهم خودیاری توسط کارگروه

24-   معرفی و ارسال طرح به صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری بخش کشاورزی

25-   اعلام طرح به انجمن صنفی پیمانکاران جهت تعیین مجری

26-   معرفی مجری توسط مدیریت آب و خاک به مدیریت شهرستان

27-ج- فرآیند های پس از ارجاع به صندوق توسعه بخش کشاورزی

28-   عقد قرارداد متقاضی با مجری

29-   مراجعه متقاضی به صندوق جهت گذاشتن تضمین

30-   ابلاغ طرح توسط مدیریت شهرستان به دستگاه نظارت جهت بررسی و نظارت

31-   بررسی، تصویب یا پیشنهاد اصلاح طرح توسط شرکت ناظر (درصورتی که اصلاحات جزئی باشد و موجب تغییر در هیدرولیک طرح نشود، پس از تنظیم یک صورتجلسه مورد توافق متقاضی، مجری، دستگاه نظارت و کارشناس شهرستان قرار خواهد گرفت و در صورت داشتن تغییرات هیدرولیکی و نیاز به محاسبات مجدد، باید از طریق مشاور طراح اقدام به اصلاح طرح نمایند).

32-   شروع عملیات اجرایی

33-   ارائه پیش فاکتور کلی جهت بررسی و توافق روی قیمتها به دستگاه نظارت (بررسی فقط از نظر قیمتی)

34-   تخلیه، تحویل و نصب اجناس، لوازم و اتصالات و ...

35-   ارائه پیش فاکتور لوازم و اتصالات تحویل و نصب شده در طرح توسط مجری (پیمانکار)

36-   بررسی و تایید پیش فاکتور توسط متقاضی، دستگاه نظارت و ناظرین شهرستان و استان (تایید بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده)

37-   ارسال پیش فاکتور توسط مدیریت آب و خاک به صندوق و پرداخت توسط صندوق

38-   بندهای 25 تا 28 برای تایید هر صورت وضعیت و آزادسازی هر قسط قابل تکرار می باشد

39-   پایان عملیات اجرایی

40-   ارائه درخواست مجری به دستگاه نظارت جهت تشکیل هیات تحویل موقت

41-   تهیه ازیلت توسط مجری و تایید آن توسط دستگاه نظارت و تکمیل و امضاء فرم تحویل موقت

42-   ارائه پیش فاکتور نهایی ( بصورت تجمعی) بهمراه تحویل موقت توسط مجری

43-   بررسی و تایید پیش فاکتور نهایی توسط دستگاه نظارت، ناظرین شهرستان و استان

44-   پس از تایید پیش فاکتور نهایی، مجری باید نسبت به تنظیم فاکتور نهایی براساس پیش فاکتور نهایی تایید شده و با احتساب مالیات بر ارزش افزوده اقدام نماید

45-   تایید فاکتور نهایی توسط دستگاه نظارت و ناظرین شهرستان و استان

46-   ارسال فاکتور نهایی بهمراه تحویل موقت با نامه به صندوق توسط مدیریت آب و خاک جهت پرداخت (تحویل موقت الزاما باید بدون هرگونه خط خوردگی و خدشه باشد).

نظرسنجي
نظر خود را در مورد سایت فریدن اعلام نمایید

 

تعداد جوابها : 1039

عالی : 69%
خوب : 13%
متوسط : 9%
ضعیف : 9%

  ارسال  
كاربران بر خط
كاربران فعال بازديد كنندگان فعال :
Visitors بازديد ها: 72
Members اعضاء: 0
مجموع كاربران مجموع: 72

بازديد ها بازديد ها :  
Visitors بازديد هاي كل: 1302645
Visitors بازديد هاي امروز: 1252
Visitors بازديد هاي ديروز: 1921

فعال در اين زمان كاربران فعال:
Copyright (c) 1397/08/24 پرتال مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان فریدن
پرتال سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان
Ariana Informatics Group - گروه داده ورزي آريانا